Om de visie en de kernwaarden van alle betrokkenen te realiseren:

  • A. zet je als organisatie/zorgteam bepaalde stappen om zorg te verlenen (= werkprocessen),
  • B.zijn deze gebaseerd op handvatten die in de praktijk effectief gebleken te zijn (= behandel methodiek, benodigde vaardigheden)
  • C. leg je informatie vast om:
    • de situatie en historie toegankelijk te maken voor iedereen,
    • bewust te zijn van de gemaakte voortgang,
    • een geheugensteun te hebben,
    • te kunnen leren hoe het beter kan.
    • Ditzelfde geldt voor het uitwisselen van kennis en ervaringen tussen mensen

  • D. bied je een bepaalde oplossing aan je cliënt tegen een bepaald tarief (= dienstverlening)

Beschrijf al de vier onderdelen op hoofdlijnen op vier A4 zodat je overzicht hebt op hoe jouw dienstverlening in elkaar steekt en wat de relaties tussen onderdelen zijn.
Wat helpt is om per onderdeel tevens een infographic/architectuurplaat te maken.

Venster sluiten